خبرخوان دانشگاه فردوسی مشهد چیست؟

خبرخوان راه حلی برای این مشکلات است. خبرخوان کلیه ی اخبار درج شده در وبگاههای فعال دانشگاه فردوسی مشهد را یک جا گردآوری می نماید و شما به جای مراجعه به تک تک آنها میتوانید جدیدترین اخبار و اطلاعیه های این وبگاهها را یک جا ببینید.

با مراجعه به آیکن مربوطه در منوی سمت راست در سایت خبری و یا آدرس http://newsreader.um.ac.ir به صورت پیشفرض چند بلاک خبری برای شما فعال می شود; اما شما میتوانید آن را مدیریت نموده و بلاک های بیش تری را فعال نمایید و یا بلاک هایی که مورد نیازتان نیست را حذف نمایید.
در بخش انتخاب وبگاه، هر وبگاهی که اخبار آن مورد توجه و نیاز شما است را انتخاب نموده و برروی آیکن  +  در کنار آن کلیک کنید. بلاک خبری مربوط به آن ظاهر می شود.
ماوس را برروی هدر بلاک نگه دارید. دو آیکن ظاهر میشود که یکی بلاک را جمع میکند و با دیگری میتوانید بلاک را حذف و یا تنظیمات بلاک را تغییر دهید.

شما میتوانید ترتیب قرارگیری بلاک ها را نیز تغییر دهید. کافیست ماوس را روی هدر نگه دارید و همزمان بلاک را بکشید. به محل مورد نظر رفته وقتی که جای آن با بلاک نقطه چین مشخص شد آن را رها کنید.

تنظیمات ثبت شده بر روی کامپیوترتان ذخیره می شود. البته تا وقتی که مرورگر خود را عوض نکنید و یا حافظه پنهان آن یعنی کش را پاک نکنید. در صورتی که کامپیوتری که در اختیار دارید عمومی است و خاص شما نیست و یا نگران هستید که با هر بار تغییر مرورگر باید دوباره خبرخوان را تنظیم نمایید، میتوانید از لینک خبرخوان که در پرتال قرار داده شده است استفاده کنید.

برگشت به بالای صفحه

Copyright ©2015 Ferdowsi University of Mashhad - دانشگاه فردوسی مشهد